Tuesday, May 6, 2008

In the garden :: En el jardin

My parents have started working in our garden, I helped my Dad with building a terrace at the bottom of our hilly yard. We are going to plant everything there! But my Mom decided to work near the house until the terrace is ready and she planted a small area with spinach, lettuce and rutabaga, since already there she found some chives. The days are getting warmer and we are doing progress slowly slowly!

::

Mis padres han comenzado a trabajar en nuestro jardin y yo le ayudo a mi Papi con la construccion de una terraza abajo de nuestro patio -pues vivimos en una especie de colina. Alli plantaremos de todo, pero mi Mami decidio que seria bueno tener cerca de la casa un poco de espinacas, lechugas y nabos (creo que son nabos), ya que ella encontro unas cebollitas verdes en esta area, hasta que este lista la terraza. Los dias estan calentando y nosotros estamos progresando de a poquito!




No comments: