Friday, February 8, 2008

With my Mom :: Con mi Mami

I spend most of the day with my Mom... and look forward for my Dad to come and do things with him. But, since there is no one around to take a picture of Mom and I, today we decided to just go all natural and take a picture in bed ourselves! It was hard to know when to smile, my Mom was holding the camara, so I was pretty confuse about what to do... hey! and she just kissed me in one of those shots so I could smile!!

::

Paso la mayor parte del dia con mi Mami... y claro, veo la hora en que mi Papi viene a casa para hacer cosas con el. Pero, como generalmente no hay alguien por aqui para sacar una foto mia con mi Mami, hoy decidimos sacarnos una a la quete aqui en la cama! Fue algo dificil saber cuando tenia que sonreir, mi Mami estaba agarrando la camara y estaba yo confundida con todo el asunto.. asi que saz! ella me dio un besoton para que sonria!!



No comments: