Wednesday, December 12, 2007

Helping my Mom :: Ayudando a mi Mami



Today I helped my Mom with her sewing. She was showing me a piece she made, a long green string, and of course, the colors were bright and attractive, so I grabbed the piece and put it in my mouth so fast, that my Mom got shocked, laughed and run for the camara! Thanks to me we have tested the fabric, it is child proof and the colors don't run ;)

::

Hoy ayude a mi Mami con su costura. Ella me estaba mostrando un pedazo que habia costurado, un pedazo largo de color verde, que claro me llamo la atencion, asi que lo agarre e inmediatamente lo puse en mi boca, tan rapido que la asuste a mi Mami, luego se rio y corrio a traer la camara! Gracias a mi hemos examinado la tela, sabemos que es a prueba de niƱos y los colores no se despintan ;)

No comments: